Кількість
|
Вартість
|
||
|
Barine (Турецький виробник текстилю)
Історія Barine починається зі спадщини старої та усталеної родини. На цьому традиційному корінні були засновані прості й скромні, знайомі, але некласичні, етнічні, але сучасні дизайнерські задуми засновників Barine, що поклали початок історії Barine».
Barine - це ім'я бабусі по материнській лінії. Barine була жінкою, яка таїла в собі вічний танець протилежностей. Простий, а також шикарний, перевірений часом, але сучасний ... Як Barine . Кейма і Озан об'єднали всі ці цінності, які раніше не співіснували, і народився цей ніжний, модний і незалежний бренд, такий самий, як Barine.
Barine почав працювати з міні-колекцією, де всі її продукти оброблялися один за одним з особливою ретельністю і відданістю. Поки створювалася ця колекція, Озан і Чейма несподівано переосмислили шкідливу речовину і випустили її на ринок. Ця вільна лінія декору для дому від Barine звучить у багатьох різних категоріях, а її інноваційна інтерпретація пляжного одягу призвела до появи Barine Beach, кольори, які він поєднував з монохромним макетом, створили Ozyka, тоді як його дизайн, доброзичливий до дитини, який також вельми практичний для мам, поступився thelittlebarine. Кожна колекція Barine виявляється як завжди свіжо, і хвилювання першого дня приділяє особливу увагу кожному предмету окремо.
У той час як Кейма всі свої дитячі роки витрачала на пошиття суконь для своїх ляльок, Озан у дитинстві виховувався, спостерігаючи майже за всіма етапами виробництва текстилю. Ця дитяча любов до текстилю неминуче спонукала їх здобувати вищу освіту з текстилю. Фортуна звела їх разом, і вони вирішили створити свій власний бренд після спільної роботи в одній компанії протягом багатьох років.
Barine для нас - це як жива, дихаюча істота, яка ніколи не залишає нас, як четверта людина, що живе з нами в одному будинку. Вона подорожує з нами; росте, змінюється, стає кращою з нами. Вона завжди в курсі, як вона проводить кожен момент із нами. Можливо, це причина, чому нас так люблять багато різних людей з різних місць на землі. Ми зустрічаємося з нашими клієнтами на всесвітньо відомих виставках прикрас щороку, і те, що вони найбільше хочуть знати протягом усього року, це те, що ми змінили і які інновації ми внесли».